מערכת להעלאת CRO יחס ההמרה באתרי E-COMMERCE באמצעות הודעות מותאמות אישית על בסיס פרטים אישיים. הבעיה: יחס ההמרה ממבקרים ללקוחות באתרי קניות עומד על 3-6% קהל היעד: רוכשים באתרי קניות. סרטון דוגמא מצורף - https://youtu.be/ljq0PG7RDGQ הקבוצה: מיכל ריכטמן, טל אביטן, חן בלטינסקי ינון נישרי. הקבוצה מגוונת מאוד: אורנטצייה טכנולוגית גבוהה, עבודה בלחץ מסביב לשעון, התמחות בקבלת החלטות כמו כן יכולת גבוהה לעבודה בצוות והבנה של צרכים אנושיים.
Start Date:
29/04/2018 to 29/04/2019
Project Type:
Affiliated Organization:
המרכז הבינתחומי - הצעה לפרויקט טכנולוגי תואר שני בפסיכולוגיה חברתית
Contact:
ינון: 054-8077862, yymmcc@gmail.com